פרויקט DHL
DHL היא אחת מחברות השליחויות הגדולות בעולם, המציעה שירותי דואר אקספרס בינלאומיים, שילוח מטענים ופתרונות לוגיסטיים. שטח המרלוג של החברה הוא חלק חיוני מפעילותם, ופועל כמרכז מרכזי להפצה ומיון של חבילות ומסמכים.
בפרויקט התבקשנו לשפר את העיצוב והפונקציונליות של מרחב המרלוג, במטרה ליצור תדמית מותג ייחודית שמתיישרת עם ערכי המותג הגלובלי של DHL. ביצענו סקירה מקיפה של ספר המותג של DHL כדי לוודא שהקונספט שלנו מתיישב עם זהות המותג העולמית של החברה. לאחר מכן בחרנו בקפידה את החומרים שישולבו בחלל, התאמנו צבעוניות ופיתחנו שפה חדשה ואלמנטים ויזואליים ייחודיים לחלל המרלוג. בשיתוף פעולה עם צוות DHL יצרנו אווירה מגובשת ומושכת שעונה גם על הצרכים הפונקציונאליים של החברה והעובדים שלה.