הודעה על ביטול עסקה הינה באחריות הלקוח.ה. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו ומספר תעודת הזהות שלו, וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל.
אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.
ניתן לבטל בכל אחת מהדרכים הבאות:
בעל פה – בטלפון או בהודעה בעל פה במקום העסק, במספר 072-2497498.
בדואר אלקטרוני – לכתובת המייל [email protected]
ביטול עסקה יבוצע בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן התשמ`א – 1981 המאפשרות ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה,
לפי המאוחר מביניהם.
על אף האמור לעיל, לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אדם בן 65 ומעלה או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים, בתנאי שההתקשרות בעסקה
כללה שיחה בין העוסק ללקוח.ה. זאת, בלי קשר לשאלה עבור מי נרכש המוצר או השירות. החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות,
אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
לא ניתן לבצע ביטול עסקה או לקבל זיכוי עבור הזמנות שבוצעו בעיצוב והתאמה אישית.
כלומר, הזמנות שהוזמנו בהתאמה אישית של צבע, מידה, עיצוב וכל התאמה אחרת שנעשתה לפי בקשת הלקוח.ה.
ביטול עסקה יתאפשר במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך יתואם מועד לאיסוף המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין.
הנך מתבקש/ת לשמור את האסמכתא בגין ביצוע ההזמנה וכן להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.
כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, בניכוי דמי משלוח (במידה ונגבו, דמי המשלוח אינם ניתנים להחזרה) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
במידה ואינכם מרוצים מהמוצר שרכשתם, מכל סיבה שהיא –
אנחנו זמינים עבורכם לכל ייעוץ ושאלה ונשמח למצוא יחד פתרון לשביעות רצונכם
צוות Walli